مزایای خرید دستگاه CNC چوب قسطی

خرید دستگاه CNC چوب قسطی

در ابتدا گزینه خرید دستگاه CNC چوب قسطی توسط اغلب افراد جامعه و فعالین حوزه صنعت پذیرفته نمی‌شد و افراد بسیار کمی برای استفاده از این شیوه داوطلب می‌شدند. اما امروزه به جرأت می‌توان ادعا کرد که دستگاه‌های اقساطی سطح فروش بالاتری نسبت به دستگاه‌های نقدی دارند و افراد بیشتری برای خرید آنها درخواست می‌دهند. چه دلیلی دارد که این افراد هزینه بیشتری برای دستگاه‌های اقساطی بپردازند؟ آیا پرداخت هزینه بیشتر برای خرید دستگاه CNC چوب قسطی توجیه پذیر است؟ به عنوان پاسخ و کوتاه، جواب ما مثبت است و اغلب کسانی که از این گزینه استفاده کرده‌اند، از آن به عنوان یک روش خوب و مناسب یاد می‌کنند. البته نباید این نکته را فراموش کرد که در این بین موارد و فاکتورهای تاثیرگذار مهم دیگری نیز وجود دارد که خریدار باید به آنها توجه کند تا این پروژه خود را به یک تجربه تلخ تبدیل نکند.

خرید دستگاه CNC چوب چه تاثیری بر عملکرد یک کارگاه دارد؟

قبل از اینکه بخواهیم به دنبال پاسخ مناسب برای ابهامات مطرح شده در زمینه خرید دستگاه CNC چوب قسطی برویم، باید ببینیم که استفاده از این دستگاه چه تاثیری بر عملکرد کارگاه دارد؟ آیا این تأثیر مثبت به حدی است که پرداخت هزینه بیشتر برای دستگاه‌های اقساطی را بپذیریم؟ دستگاه‌های CNC، ماشین‌های پیشرفته و دارای هوش مصنوعی هستند که می‌توانند سخت‌ترین برش‌ها را در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت انجام دهند. همین یک بند می‌تواند دلیل بسیار مهم و بزرگی برای استفاده از این دستگاه‌ها باشد. کارخانه‌های قطعه سازی، شرکت‌های تولید کننده لوازم الکترونیکی، شرکت‌های تولید کننده ابزارهای پزشکی شرکت‌های فعال در حوزه هوا و فضا به دنبال راهکاری برای افزایش سطح تولید خود در بهترین کیفیت ممکن است. بنابراین وقتی همچین دستگاهی در سطح بازار وجود داشته باشد و بتواند این سطح کیفی و دقت را در اختیار کاربران قرار دهد، طبیعتاً استقبال بازار از آن نیز بالا خواهد بود و به همین دلیل پذیرفتن قیمت بالاتر برای خرید دستگاه CNC چوب قسطی چندان سخت نیست.

چه گزینه‌هایی برای خرید دستگاه CNC چوب وجود دارد؟

اگر به دنبال یک جواب سریع برای این سؤال هستید، توصیه می‌کنم که کلید واژه خرید دستگاه CNC چوب را در گوگل سرچ کنید و بر روی یکی از شرکت‌های عرضه‌کننده این دستگاه‌ها، مانند گروه ماشین سازی آریا، کلیک کنید و گزینه‌های خرید مختلف آنها را ببینید. در این جستجو احتمالاً شما علاوه بر خرید نقدی، خرید دستگاه CNC چوب قسطی و خرید با اقساط بلند مدت و کوتاه مدت را خواهید دید که هر کدام از آنها شرایط خاص خود را دارد. با توجه به شرایط بازار و نحوه بازپرداخت هزینه خرید این دستگاه‌ها، عملاً دستگاه‌های نقدی ارزان‌تر هستند و دستگاه‌های اقساط بلند مدت از بالاترین قیمت ممکن برخوردارند. البته وقتی که خریدار به وضعیت بازار و تغییر قیمت این دستگاه‌ها نگاه می‌کنند، مطمئناً توضیحات بسیاری برای پرداخت هزینه بیشتر برای افراد بلندمدت پیدا می‌کند و به همین دلیل روند بازار به سمت خرید دستگاه CNC چوب قسطی بهتر است.

مزایای خرید دستگاه CNC چوب قسطی

در مورد مزایای خرید دستگاه CNC چوب قسطی ادعای کامل و دقیقی وجود ندارد و معمولاً هرکدام از خریداران به یک دلیل در مورد آنها اشاره می‌کند. به عنوان مثال شاید یک خریدار هزینه اولیه کافی نداشته باشد و به سمت خرید دستگاه‌های اقساطی برود، اما در طرف دیگر گروه‌هایی باشند که برای توسعه کارگاه خود از این گزینه استفاده کند.

اما به هر حال، مزایای استفاده از این گزینه را در چهار مورد زیر می‌توانیم خلاصه کنیم:

  • سرمایه گذاری اولیه کمتر: زمانی که از گزینه خرید دستگاه CNC چوب قسطی استفاده می‌کنیم این شانس را خواهیم داشت که سرمایه گذاری اولیه راه اندازی پروژه را به اندازه بسیار چشمگیری کاهش دهیم. فرض بگیریم که ما به دنبال راه اندازی یک کارگاه هستیم و سرمایه کافی برای خرید نقدی دستگاه را نداریم، یا ترجیح می‌دهیم که بخش اصلی سرمایه خود را به خرید مواد اولیه اختصاص دهیم. در این صورت پرداخت اقساط بلند مدت این امکان را به ما می‌دهد که مواد اولیه بیشتری برای کارگاه و شرکت خود بخرید و همزمان با رونق و توسعه کسب و کار، بازپرداخت اقساط را انجام دهیم.
  • فراهم آمدن امکان راه اندازی کارگاه برای اقشار مختلف: ذکر این نکته خالی از لطف نیست که همه کسانی که به دنبال راه اندازی یک کارگاه هستند، سرمایه کافی برای خرید دستگاه را ندارند یا از وام‌های حمایتی بهره مند نیستند. این افراد برای اینکه بتوانند در حوزه تولید لوازم مختلف فعالیت داشته باشند، چاره‌ای جز پناه بردن به خرید دستگاه CNC چوب قسطی ندارند. این افراد می‌توانند با مراجعه به شرکت‌های مختلف شرایط خود را برای آنها توضیح داده و نحوه بازپرداخت و پرداخت‌های اولیه را مشخص کند. به کمک این گزینه تقریباً می‌توان ادعا کرد که همه با سرمایه اولیه کم می‌توانند یک دستگاه CNC داشته باشند.
  • کمک به پیشرفت کارگاه‌های موجود: در کنار کسانی که به دنبال راه اندازی یک کارگاه جدید هستند، کارگاه‌هایی نیز وجود دارند که به دنبال توسعه و رونق کسب و کار خود هستند. این افراد در کسب و کار خود به رونق کافی رسیده‌اند و برای محصولاتی که تولید می‌کنند، مشتری کافی دارند. به همین دلیل سعی می‌کنند که با سرمایه‌گذاری جدید، دستگاه‌های جدیدی به خط تولید خود اضافه کنند و از این طریق فرآیند تولید خود را سرعت دهند. این افراد ترجیح می‌دهند که از خرید دستگاه CNC چوب قسطی کمک بگیرند و سرمایه کمتری برای خرید دستگاه صرف کنند.
  • کمک به برنامه ریزی کارگاه بر مبنای زمان بازپرداخت اقساط: این مورد شاید چندان ربطی به دستگاه نداشته باشد و بیشتر از موارد جانبی خرید دستگاه CNC چوب قسطی به شمار می‌آید. طبیعتاً بازپرداخت اقساط بلند مدت در کارگاه‌هایی که از این دستگاه‌ها استفاده می‌کنند باید در اولویت قرار گیرد و نسبت به تعهد خود پاسخگو باشند. این تعهد آنها را مجبور می‌کند که برای کسب درآمد و انجام سفارش‌های بیشتر برنامه ریزی کنند و به شکلی برنامه خود را قرار دهند که در بازپرداخت اقساط دچار مشکل نشوند. با تکیه بر همین برنامه و روال، آن‌ها یک برنامه مشخص و مدون خواهند داشت که در طول فعالیت کارگاه به آنها کمک خواهد کرد.
دستگاه CNC چوب قسطی را از کجا بخریم؟

خرید دستگاه CNC چوب قسطی کار ساده‌ای نیست نمی‌توان به همه شرکتها و عرضه کنندگان این دستگاه‌ها اعتماد کرد. البته شرکت‌های مختلفی در سطح اینترنت و در سطح کشور در این حوزه فعالیت دارند و دسترسی به آنها چندان سخت نیست. ما در گروه ماشین سازی آریا به دلیل فعالیت طولانی و سابقه خود در بازار، مفتخریم که از اعتماد مشتریان به عنوان اصلی‌ترین فاکتور معرفی خود استفاده کنیم. در شرکت ما شیوه‌های مختلف خرید دستگاه CNC چوب ارائه شده است که از طریق تماس با کارشناسان فنی ما می‌توانید از جزئیات و نحوه استفاده از آنها مطلع شوید.

قیمت پرس وکیوم
دستگاه vacuum press

استعلام قیمت محصولات

جهت استعلام قیمت انواع دستگاه ها، لطفا با شماره های دفتر فروش تماس حاصل نمایید

فهرست
فروش فوق العاده ماشین آلات CNC با اقساط 24 تا 36 ماهه( کلیک کنید )
+ +